6 клас, інформатика

 Матеріали до уроку інформатики (6 клас)

1. Пройдіть наступний ТЕСТ. Результат повідомте вчителю.

Теоретичний матеріал
Подія (у середовищі Scratch) — натискання на клавішу, клацання клавішею миші на об'єкті (виконавцю або сцені), надходження повідомлення, зіткнення виконавців тощо.

При виконанні проекту виконавці можуть реагувати на події — опрацьовувати події.

Види подій:
  • події, які запускають скрипти;
  • події, які можуть запускати певні дії у скриптах;
  • набуття величинами певних значень.
Після того, як визначено, на які події повинні реагувати виконавці, потрібно продумати алгоритми опрацювання подій — описи послідовностей дій, які необхідно виконувати у випадку виникнення тієї чи іншої події. Найчастіше це реалізують шляхом запуску певних скриптів за умови появи події з використанням блоків-заголовків. Інший спосіб полягає у перевірці наявності події або значення певної величини.

Події, які запускають скрипти
Натискання кнопки
Вибір виконавця
Натискання клавіші на клавіатурі
Вибір сцени
Отриманя повідомлення

Події, які можуть запускати певні дії у скриптах
Дотик до вказаного об'єкта
Дотик до вказаного кольору
Дотик одного кольору до іншого
Натискання клавіші на клавіатурі
Натискання кнопки миші

Величини, які можна використати в означенні подій
Координата вказівника мишки по горизонталі
Координата вказівника мишки по вертикалі
Відстань між виконавцем та іншим об‘єктом
Значення таймера в секундах
Значення гучності відтворення звуків (1 : 100)
Координата виконавця по вертикалі (–240 : 240)
Координата виконавця по горизонталі (–180 : 180)
Розмір виконавця у відсотках від початкового розміру
Поточний номер образу виконавця
Темп звучання в ударах за хвилину
Гучність звуку
2. Виконайте наступне завдання.

Немає коментарів:

Дописати коментар